lunes, 1 de agosto de 2011

Segon dia a Sofia


Hem estat passejant per Sofia i aquí teniu l'utilitari que em compraré la propera temporada....





O millor, hem pensat que ens comprarem un cotxe familiar, amb el tiet inclós, a més, segur que aquest gasta menys, jajaja





Ah! El Jaume com sempre ha fet amics....






Hem passejat pel mercadillo....Els tomàquets estaven a 0,20 € el kg...




El mercat central estava a tope....





I no podia faltar l'estàtua del nostre Sant Jordi...la de dalt a la dreta, es clar...jajaja




2 comentarios:

Kris dijo...

jajajajaja no em parlis de tomàquets!! q estic que em surten per les orelles! La pròxima vegada avisu-me de la plagaaa!!! Els extres es cobren a part! He decidit muntar una paradeta de tomàquets al carrer Can Rovira!

Podeu canviar tren per cotxe!!!!!!

TEIA MONER dijo...

Jajaja. Així m'agrada, pageseta meva, jajaja